چاشنی نبات گل محمدی(گل سرخ ) شهدبهار

چاشنی نبات ارگانیک گل محمدی

چاشنی نبات گل محمدی (گل سرخ) شهد بهار محصولی ارگانیک و برگرفته از شکوفه های معطر گل محمدی(گل سرخ) استان تبریز میباشد و رنگ صورتی شفاف آن گویای ناب و بکر بودن این محصول جدید است.
چاشنی نبات گل محمدی(گل سرخ) را میتوان به تنهایی و گاها به همراه نوشیدنی های گرم در کنار نبات شهد بهار استفاده کرد و جانی دوباره به روح و جسم بخشید. چاشنی نبات گل محمدی (سرخ)همراه با نبات زعفرانی شهد بهار دم نوشی با طعم عجیب و دلنشینی را به همراهان این برند هدیه میدهد.

خاستگاه گل محمدی(گل سرخ):

کشورهای متعددی مانند ایران ، ترکیه، هند و عربستان در استفاده از این نوع گیاه و بهره برداری از آن پیشتاز هستند و جالب اینجاست که پیشینه ی استفاده از گل محمدی(سرخ) به دوران هخامنشی و استان فارس برمیگردد که در دوران صفویه به کوهپایه های شهر کاشان برده شد .

خواص گل محمدی(گل سرخ):

ویتامین سی و آنتی اکسیدان فراوان در این گیاه باعث شده کشورهای دیگر ازجمله چین ،ژاپن و تایلند به بهره برداری از این گیاه در مصارف آرایشی و خوراکی خود بپردازند.
وجود خاصیت ضد پیری و ضد آکنه بودن گل محمدی(گل سرخ) طرفداری بسزایی را بین بانوان ایجاد کرده است چون به کلاژن سازی پوست کمک میکند و شادابی و طراوت به پوست میبخشد.
نبات زعفرانی شهد بهار بر این موضوع بسیار ایمان دارد که استفاده از محصولات ارگانیک و تایید شده، سلامت روح و روان را هم فراهم می آورد و چه بسا تمامی بیماری های امروز که جسم را درگیر خود کرده از اثرات روانی روزمرگی هاست.از خواص دارویی این چاشنی شهد بهار، معطر میتوان در درمان مشکلات گوارشی و خونریزی های دوران قاعدگی و حساسیت در بدن اشاره کرد.همچنین پاکسازی کبد و صفرا از مزایای نوشیدن چاشنی گل محمدی(سرخ) شهد بهار است.
بدین منظور برند شهد بهار در پک بسه بندی شده ی چاشنی گل محمدی (گل سرخ) یک عدد نبات زعفرانی شهد بهار قرار داده است تا سهولت مصرف را برای مصرف کننده فراهم آورد.