باز آمد بوی ماه مدرسه

صبحانه بچه ها با همراهی نبات زعفرانی شهد بهار

زندگی با آمدن فصل پاییز و شروع ماه مهر رنگ و بوی جدیدی به خود می گیرد ، اضطراب دلنشینی به خانه ها رخنه می کند.
زمان و چرخه ی زندگی خانواده نظم خاصی به خود می گیرد و بهم ریختگی اوقات تعطیل تابستان آراسته بر روی طاقچه ی شور انگیز پاییز آرام می گیرد.
مادر بفکر ترتیب دادن تمام امور مربوط به مدرسه ی فرزندانش است علی الخصوص تغذیه ی این دوران ، که تمرکز و شاداب بودن بچه ها بی ارتباط به این مقوله نمی باشد.

در این مطلب سعی می کنیم تا به یک جمع بندی از اقلام خوراکی مفید برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی را به اجمال بیان کنیم.

چند نوع صبحانه ی مقوی و سریع :

۱) تخم مرغ نیمرو به همراه نان تست و میوه …

این تخم‌ مرغ‌ ها در کمتر از دو دقیقه آماده می شوند و شما می توانید در کوتاهترین زمان بهترین صبحانه مقوی را آماده کنید، در حالی که می‌دانید به فرزند تان کمک می‌ کنید روز را عالی شروع کند. چون پروتیین کافی برای نصف روز حضور در مدرسه را دریافت کرده است.

۲) پنیر به همراه تخم مرغ آب پز و نان سبوس دار …

یک صبحانه بسیار عالی که می توانید از نان سبوس دار مانند نان جو استفاده کنید. معمولا بچه ها طعم آن را دوست دارند. تخم مرغ ها را می توان از قبل درست کرد و گرم کنید. پنیر را به همراه تخم مرغ بر روی نان سبوس دار قرار دهید و حالت ساندویچی بپیچید شما می توانید آن را به روش های مختلف سرو کنید، و می توانید یک طرف میوه نیز اضافه کنید. و به عنوان یک صبحانه عالی برای کودک خود به مدرسه آماده کنید.

۳) بلغور جو دوسر ...

بلغور جو دوسر یک گزینه عالی و یک صبحانه کامل برای بچه هایی است که به مدرسه می روند!آماده کردن بلغور جو دوسر بسیار راحت است!

۱ فنجان بلغور جو دوسر

۲.۵ فنجان آب یا شیر

در داخل یک قابلمه، بلغور جو دوسر را به همراه آب و یا شیر (شیر سویا) را اضافه می کنیم روی حرارت قرار داده و اجازه می دهیم با شعله کم بپزد. بعد از این مرحله حدود یک قاشق چایخوری کره بادام زمینی را به آن اضافه می کنیم ، سپس می توانید از کشمش، گردو، انواع آجیل و میوه خشک روی جو دوسر بریزید. جو دوسر یک صبحانه غنی و کامل برای بچه ها می باشد.

۴) ساندویچ نان تست به همراه عسل و کره آجیل …

یک عدد نان تست را آماده کنید و روی آن مقداری کره آجیل مانند کره بادام یا کره پسته بمالید و سپس یک قاشق عسل طبیعی را روی کره بریزید و چند تکه موز خورد شده را روی آنها قرار دهید ساندویچ ما آماده است. در کمترین زمان می توانید مقوی ترین صبحانه برای دانش آموزتان را تهیه کنید.

۵) اسموتی …

شما می توانید شروع یک روز خوب را برای فرزند خود در مدرسه با آماده کردن یک اسموتی خوشمزه رقم بزنید. یک اسموتی مقوی با یک صبحانه کامل برابری می کند. برای آماده کردن اسموتی می توانید از مواد غذایی سالم و مقوی مانند شیر،موز،کره بادام،انواع آجیل،جو دوسر،عسل طبیعی استفاده کنید.مواد آماده شده را در مخلوط کن بریزید تا کاملا له شود به راحتی یک معجون عالی و سرشار از انواع ویتامین ها را برای فرزند خود تهیه کردید.

۶) پنکیک…

پنکیک یکی از انواع صبحانه های خوشمزه است که در بیشتر کشورها تهیه می شود. یک صبحانه بین المللی است . خوشبختانه اکثر بچه ها طعم ومزه پنکیک را دوست دارند.برای لذیذتر کردن آن بعد از آماده کردن پنکیک می توانید روی آن مقداری کره آجیل ،عسل یا شیره خرما بریزید. از ترکیب خامه و توت فرنگی نیز غافل نشوید بچه ها عاشق این ترکیب هستند.پنکیک یک گزینه عالی برای صبحانه دانش آموزان می باشد.

در کنار تمام این مواد غذایی نوشیدنی گرم همراه با نبات زعفرانی شهد بهار غوغا می کند ، بدین منظور که نبات زعفرانی شهد بهار با داشتن زعفران سرگل و درجه یک در شادابی و اکتیو بودن بچه ها و حتی بزرگسالان برای شروع روزی پر انرژی بسیار حایز اهمیت است.
نبات زعفرانی شهد بهار با توجه به پروسه ی تولید کاملن مکانیزه و مواد اولیه ی بررسی شده ، محصولی را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار داده است که تمامی سنین بعد از دو سالگی بتوانند این محصول با کیفیت را تهیه و مصرف کنند.

تاثیر صبحانه بر یادگیری بچه ها

بهترین راه برای بالا بردن و آماده کردن بدن و مغز برای اوج گرفتن چیست؟ غلات کامل، فیبر و پروتئین از منابعی اند که انرژی را برای سوخت و ساز تامین می کنند. و همچنین عادات سالم غذا خوردن را به بچه ها یاد آوری می کند . در عصری که تنوع مواد غذایی غیر مفید به سحر و جادوی افکار فرزندان ما نفوذ کرده ، این وظیفه ی ما بعنوان والدین است که تمام تلاش خود را برای سالم زیستن و سالم خوری بکار گیریم.
تیم نبات زعفرانی شهد بهار تمام سعی خود را بر این دارد که این امر مهم را به انجام برساند و کالایی مرغوب به سبد کالایی خانوارها اضافه کند.