مدرسه و چای شیرین اول صبح

چای و نبات زعفرانی شهد بهار

نبات زعفرانی شهد بهار و فرا رسیدن مدرسه ها

از فواید خوردن چای شیرین اول صبح برای بچه ها می توان به این موضوع اشاره کرد که ترکیب نبات زعفرانی شهد بهار با چای صبحانه را برای دانش آموزان دلپسب تر می کند و از جهت پزشکی می توان به این امر اشاره کرد که اگر نبات زعفرانی شهد بهار با چای مخلوط شود میزان نفخ را کاهش می دهد و درجه حرارت بدن را تنظیم می کند.
نتایج مطالعات نشان می دهند شیرین کردن چای با کمی نبات باعث کاهش وزن نیز خواهد شد زیرا معده را تا مدت زمان زیادی سیر نگه داشته و احساس گرسنگی در بدن سرکوب خواهد شد قند خون افراد دیابتی هم کنترل می شود اما باید توجه داشت مقدار مصرف نبات هم باید کنترل شده باشد.

صبحانه ی کامل برای دانش آموزان شامل چه چیزهایی است؟

مواد غذایی مثل خرما ، گردو ، پنیر و چای با کمی نبات زعفرانی به جهت داشتن زعفران که کمک به بشاش بودن مان می کند و یا یک لیوان شیر ، نمونه های سالم و مناسبی هستند که به عنوان صبحانه سالم شمرده می شوند. هم چنین به خاطر استرسی که دانش آموزان در این دوران دارند، استفاده از تخم مرغ هم برای تامین پروتئین مورد نیاز و جلوگیری از افت قند خون، کمک کننده است. استفاده از مواد مغذی مثل مغزها و مخصوصا استفاده از مویز برای صبحانه بسیار مفید است. مویز نوعی کشمش که برای تقویت حافظه استفاده میشود. مصرف کربوهیدرات هایی مانند نان و غلات (به خصوص انواع سبوس دار اون ها) برای وعده صبحانه ، هم کارایی حافظه رو بیشتر می کند و هم در طول روز قند خون را نگه می دارد.